AD ASTRA PER ASPERA

 

 

 

 

 

 

 

7.3.07
"http://farm1.static.flickr.com/161/413603498_215c013581_o.jpg" grafik dosyası hatalı olduğu için gösterilemiyor.

P:Kapıyı aç !Polis.
K:Yanlış gelmişin kardeş ben polis deilim


P:Kapıyı aç!Polis
K:Kapı sıkıştı <_<
P:O zaman kırarız
K:Peki ama kapı çe..
P:Allah Allah !Güm
K:likten

P:Kapıyı aç!Polis...Evde arama yapces
K:Arama izniniz olmadan açmam
P:Kapıyı açmadan nası gösterebilirs ki
K:Alttan yolla ...(sifon çekme sesi)
P:
K:Muahauhua artık yok bi daa al gel


P:Kapıyı aç!Polis
K:Şu anda elimde uyuşturucu yok , arka bahçedeki söğüt ağacının altında ceset yok ,
yanımda 3 tane kiralanmaya hazır Rus Kız yok , pardon 4müş ben ne suç işlemiş
olabilirim ki
P:Yok ben yan daireye taşındım da merhaba demeye gelmiştim
K:Ha sorun yok o zaman


P:Aç kapıyı! Polis
K:Annem kapıyı yabancılara açma dedi
P:Hönk ... Kapının kolunu çevir ve kendine doğru çek ben amcan


P: Aç kapıyı Polis! Arama yapıcaz
K: Arama izniniz varmı?
P: Çok fazla film izliosun :gümbürsss:
 
posted by S.Gabriel at 3/07/2007 03:28:00 ÖS |


0 Comments:




Hit Counter By AdGreed.com