AD ASTRA PER ASPERA

 

 

 

 

 

 

 

4.2.07
http://farm1.static.flickr.com/152/379765398_e5b347120a_o.jpg

SON UYKU

"Gece onu boş yere beklemekle hemen hemen sona erdi.

Sabaha karşı yorgun bir halde uykuya dalmışken, birdenbire kapıma gelmesinden
korkuyorum.
Ey dostlar,
Yolu ona açık bırakın, ona engel olmayın.
Şayet onun ayak sesleri uyandırmazsa beni kaldırmaya uğraşmayın, yalvarırım.
Sabah aydınlığının bayramında kuşların gürültülü korosuyla, rüzgarın başkaldırışıyla uyandırılmak istemiyorum.
Hatta kapıma ansızın Tanrım bile gelse rahatsız edilmeden uyuyayım.
Ah benim uykum,
Sona ermek için yalnız onun dokunuşunu bekleyen değerli uykum...
Ah benim kapalı gözlerim, uyku karanlığından meydana gelmiş bir rüya gibi
gülümseyerek önümde dururken yalnız onun gülümseme ışığına açılacak olan
kapalı gözlerim...
O bana bütün ışıkların ve şekillerin ilki halinde görünsün.
Uyanan ruhuma neşenin ilk titreyişi onun nazarlarından gelsin.
Ve benim kendime dönüşüm, doğrudan doğruya ona dönüşüm olsun."
 
posted by S.Gabriel at 2/04/2007 11:35:00 ÖS |


0 Comments:




Hit Counter By AdGreed.com