AD ASTRA PER ASPERA

 

 

 

 

 

 

 

30.5.06
http://static.flickr.com/48/156071929_88e8790608_o.jpg

Telekomun kafasına göre uyguladığı site sansürlerine karşı bir çözüm
arayışındayken aslında çözümün burnumun dibinde olduğunu öğrendim :)
Şimdi bu işi yapan programlar mevcut bunlardan biride TreeWalk ama
ne yaptımsa bazı sitelerde engellemeyi geçemedim (Gerçi bu benim
kabiliyetsizliğim olsa gerek ) neyse bende çok daha kolay bir çözüm olan
dos 'dan ortamında ping alma yöntemini geçte olsa keşfettim.
Şimdi bu ne olaki diyen, benim gibi bu konuya cahil kalmış arkadaşlar için
anlatayım.
Öncelikle Dos 'a giriyoruz ve komut satırına şu komutu giriyoruz
"ping siteadı.com"
bunu bir örnekle açıklamak gerekirse
"ping divxplanet.net" yazıp enter'a basıyoruz.
Bu işlem sonucunda aynen alttaki gibi sitenin IP adresi önümüze geliyor bu
IP
adresini browserımıza yazıyoruz ve bundan sonra bu adresi kullanıyoruz. :)
Eğer her seferinde IP adresini almakla uğraşmak işinize gelmiyorsa Firefox da
yer imlerinize, İE de ise Favorilerinize eklemekle bu yasakçı zihniyettende
kurtuluyoruz.
Demokrasilerde Çareler Tükenmez..... :)))

http://static.flickr.com/54/156074840_0bf5ca764d_o.jpg
 
posted by S.Gabriel at 5/30/2006 05:08:00 ÖÖ |


0 Comments:




Hit Counter By AdGreed.com