AD ASTRA PER ASPERA

 

 

 

 

 

 

 

9.5.06
"http://static.flickr.com/46/143600791_fd0335706b_o.jpg" grafik dosyası hatalı olduğu için gösterilemiyor.

Hayallerinin ve ideallerinin peşinden koşan insanlara hep özenmişimdir,
nedense ben hiç bu kadar idealist olamadım, sanırım biraz korkuyorum.
Neyse asıl anlatmak istediğim, yarın sabah 7:30 çok sevdiğim dostum
Kadir yabancı dil öğrenmek için Amerikaya gidiyor, Perşembe günü hiç
bilmediği bir ülkenin hiç bilmediği bir sabahından bana "merhaba" diyecek.
Benim hep ertelediğim hayalimi sen benden önce gerçekleştireceksin
dostum :) hani kıskanmıyorda değilim yani :D keşke birlikte gidebilseydik.
Güle güle dostum yolun açık olsun eğer herşey yolunda giderse bu yaz
Los Angeles 'da, Melekler şehrinde birlikte oluruz ;)
Tekrar görüşünceye kadar kendine iyi bak ve geleceğim sabahı bekle ;)

"Bakarsın ansızın gelebilirim
Bu kadar yürekten çağırma beni." Hatırladın değilmi :)))
 
posted by S.Gabriel at 5/09/2006 11:15:00 ÖS |


0 Comments:




Hit Counter By AdGreed.com